Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Wednesday, November 24, 2010

Flashback

Tragedi 19 November bukan tragedi oktober k??? maseh kekal di dalam ingatan
Tidak mungkin aku akan lupakan tarikh itu sampai bila2 dalam mase terdekat neh. lepas 3 bulan lupe da k0t. hehe....
Ia adalah antara hari terburuk bagiku di mana :
aku demam selsema
aku x hengat formula t0k paper exam

aku kene tengking ngan penjage exam tuh cume sebab salah tulis name kelas tengking depan orang ramai lak tuh
 (dye tid0 k0t waktu tengah jage. penjage hape camtuh???)

cedey taw x???
time tuh rase cam nak je balas balik kat die
"cakap leklok xleh ke???"
geram sungguh saye...


Muke cedey kene marah

Kalau korang la kat tempat aku, pe korang buat???

No comments: