Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Wednesday, May 11, 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

Ok, ini adalah first time aku join segmen camni. Just trying my luck... Wish me luck *rase cam amek exam lak. hehe...* Untuk join segmen ni, kite kene jawab beberapa soalan dari tuan rumah 

1) Berapa lama dah blogging.
  • Aku mula berblogging dari tahun lepas. Sebelum ni aku ade satu blog lain tapi da lame sangat tak bukak sampai aku sendiri da lupe password belog tersebut *hehe...* Asalnye aku sangat suke tengok belog orang lain (baca: blogwalking) tapi waktu tu aku takde belog sendiri. Jadi pada 8 March 2010, hari Senin (baca: Isnin) sekitar pukul 12 tengahari lahirlah belog yg tidak seberapa ni.
2) Kenapa suka blogging.
  • Dari belog ni, aku dapat kenali suatu dunia yang baru. Rase cam dunia ni jadi lagi indah sebab dapat kenal dengan ramai orang walaupun tidak pernah bersua muka. Lagipun, dari berblogging juga aku dapat info2 terbaru yg berlaku dan pada masa yg sama, dapat berkongsi ilmu. Macam pepatah inggeris berkata "Sharing is Caring". Betul tak???

3) Blog kamu mengenai apa.
  • Buat masa ni aku consider belog aku sebagai pandangan aku terhadap apa yang berlaku di sekitar aku. Apa2 ilmu terbaru yang aku dapat, akan aku kongsikan dengan para pembaca aku. Kadang2 belog ni juga bertindak sebagai diari aku setelah diari asal aku dah musnah dimakan anai2 . Senang kata, belog ini adalah satu medium untuk aku berinteraksi dengan orang ramai 
4) Harapan dalam dunia blogging
  • Aku berharap agar dunia berblogging dapat menjadi satu medium untuk merapatkan ukhwah sesama blogger dan semoga entri yg dihasilkan dapat memberi manfaat kepada semua. Sekiranya terdapat sebarang kekhilafan yg berlaku ketika wujudnya entri baru, sila2 kan untuk menegur saya.

3 comments:

Unknown said...

Salam.. thx sebab join.. hehhehe..
terima kasih dan tahniah.. Sebab kamu tersenarai dalam list Top 100 New Blogger..

Teruskan berblogging dan jom enjoy! Hik4x.... :)


p/s: suka kaler2 ye..hehehe

ZaRa said...

oh,thank u,tenkiu,mekaceh

ingatkan tak sempat tadi nak join

p/s: yup, memang suke kaler. hehe... :)

solomolo said...

singgah dari blog ar-rifke.com ...
happy blogging + senyum selalu...
[^_^]


http://solomolo.blogspot.com/