Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Monday, June 28, 2010

Dalam Seminggu

Lepas dah abes praktikal, aku dapat cuti seminggu sebelum kene g penang balik sebab nak hantar report eksekutif
Dalam seminggu tu, jiran2ku buat hari keluarga d Cherating. X lame pun kat sane. 3 hari 2 mlm je. 
2 pun mcm xde aktiviti. At least n0 activity 4 me. 
Anak2 jiran laen ser0n0k mandi k0lam n laut, aku lak tperap dlm bilik. Bkn nye aku jd kera sumbang, cume aku x taw ape nak dbuat ketika mereka sedang ser0n0k berenang. Atas masalah yg x dapat dielakkan, aku xleh nak j0in di0rang berenang. Jadi kat dalam bilik, keje aku cume bace n0vel je. 
Apabila selesai sudah percutian d Cherating, aku meneruskan perjalanan ke Terengganu. Singgah sebentar d rest0ran berdekatan untuk mengisi perut sebelum memulakan perjalanan merantau ke negeri orang. 
Satu kemestian apabila ke Terengganu, menikmati pemandangan d Rantau Abang. Niat d hati nak jenguk member lame teng0k penyu iaitu mr.ninja turtles 


n mr.crush "hundred n fifty years old dude,i'm still young" 


tapi masa x mengizinkan lalu perjalanan diteruskan. Berhenti sebentar d Masjid Terapung untuk menunaikan s0lat dan membeli makanan ringkas.
Perjalanan dteruskan . Kali ni menuju ke arah Taman Tamadun Islam. Melihat Masjid Kristal dari jauh


Dan akhirnya, tiba d Kelantan...  Ada sesuatu berlaku d situ. Nak taw???

To be c0ntinue.......

No comments: