Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Thursday, April 12, 2012

BTC3: Hitam dan Putih/Black and White

Hampir lupe lak aku tengah anjurkan contest
*walaupun takde sape pun yg join. people probably think tuan belog ni syok sendiri. sighh...*



sorry, Matluthfi. pinjam gambaq ang sat
 
Sebenarnya ada cerita disebalik hitam dan putih ni
 


Okey, hanya gambar je hitam putih
 
Ini adalah kali pertama aku memanah.
Di shopping complex.
Hasilnya lengan aku sakit selama seminggu dan hari2 kena sapu losyen mustajab.
Dan sekarang ni sebelah lengan aku jadi lagi slim dari lengan lagi satu.
Hmm... pembakaran lemak yg berkesan.
*cis,nape bile aku sapu kat perut takde pape effect pon??*


Memang azam aku lepas tu taknak memanah dah. Dan ia terus bertahan.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..... sampai jiran aku bawa balik an arrow n bow. Sekarang hobi baruku adalah memanah kotak kosong
yang.tak.digunakan.milik.pakcik.kedai.runcit.yang.tanak.buang.kotak.itu.lalu.kitorang.amek.dan.bawak.lari.senyap2 


Kini sebelah lenganku jadi semakin slim.



 
Oh my belly, y u no wanna go slim?? *takde kene mengene*

No comments: