Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Tuesday, March 8, 2011

Angin

Arini gua rase sangat2 berangin *sambil letak kipas meja dengan kelajuan maksimum ke arah muka*
Gua angin sangat ngan seseorang ni
Suke2 ati je beliau die nak tengking2 gua depan orang ramai
Tapi nasib bek time tu gua cool je. Die lak agaknye x puas ati tengok gua cool je terus menyembur air liur menghamburkan kata2 tidak puas ati terhadap gua. Die suruh gua bertanggungjawab. Bertanggungjawab ape??? Bukan gua bagi lu pregnant pon. Lalu beliau die menunjuk ke arah seekor makhluk yg dok menggeselkan badannya ke kaki die. Laa,ngan kucing pun lu takut???

Die maseh menyalahkan gua atas kejadian yg telah berlaku. Time tu gua rase cam nak je pelangkung die. Lalu gua mendekati die n gua sound sikit

"Dah tau kawasan ni banyak kucing yg ko gatal nak beli ikan bakar tu pahal???"
"Dah ko yang kate ikan bakar kat sini sedap"
"Ko ni pun, bertanye kat orang yang tak makan ikan. Dah name restoran ni Ikan Bakar Sedap, aq agak je la yg ikan die sedap"
"Ahh,tak kire. Ko kene bertanggungjawab gak. Halau kucing ni"

Rase cam tangan ni ringan je nak bagi penampor sedas dua
Ingat gua ke yang bawak satu batalion kucing datang situ



Sekian,cerita tanpa motif gua  

4 comments:

Zadarizqa Qaseh Resources said...

sengal ~~~

hahaha

ZaRa said...

kesengalan memang telah melanda diri ini

.drakula. said...

apa kata bakar je kucing sedap tu...gantikan ikan sedap.

ZaRa said...

republic aku>>
kucing sedap pun sodap jugak
hehe...