Conteng conteng





having a hectic month
feel like screaming...
http://www.emocutez.com
AAAAAHHHHHHHHHH.............









Thursday, January 13, 2011

Yey,yey. Dapat award!!!

Dengan kembang hidungnya bangganya saya ingin mengumumkan bahawasanya saya telah berjaya mendapatkan calon suami!!!. Erk?? Eh salah!! Dapat award la…

Mekasih buat Mr. Zoolhealme yang sudi sedekah menghadiahkan award kepada belog yang tidak seberapa ini. Tsk,tsk terharu sungguh saye

Antara award yang telah berjaye dicilok dimenangi oleh saye:






Sebenarnye semua award ni dah lame dapat, tapi tiap kali nak update pasal award ni, ade je halangannye. Ber0kband buat perangai ber0k la, bl0g ni enggan mem’publish’kan entri ni la, pendek kate macam2 hal la.

Tapi harap2 la semua halangan ni dah over. Saya pun dah tak nak biarkan pembaca saya tertunggu2 entri saya. Ceh,ade yang tunggu ke???

Anyway, Mr.Zoolhealme, thanx again 4 da award. Len kali sedekah hadiahkan la lagi eyh??

Hehe…

5 comments:

ZoOLhEaLmE said...

ok. sesame. klau miera dpt award dr org lain pon sedekah juge la ye .. hehehe

princess sakura said...

waaaa..beznyer..nk jgak ley xkak mira???hikhikhik

Luna Hikari said...

zool>> mestila. kite kene saling sedekah menyedekah. hehehe....

zaa>>amek la

princess sakura said...

akak,,6t j lpe folow za yer ~~~

Luna Hikari said...

zaa,xley p0n nak follow.
nnt zaa dtgla tunjuk kat mne nk follow